Wednesday, January 6, 2010

tear in heaven

aku minat lagu eric clapton ni



korang suke tak

3 comments:

  1. lagu ni kwn aku penah share dgn aku gak..dia kata lagu ni mamat tu nyanyi tuk anak dia yg mati jatuh rasanya aku pun dah lupa

    ReplyDelete
  2. lagu ni memang layan.... otai punye lagu, kisah dia pun sedih gak, tp kalo korang nak tahu kisahnye, eric cube masukkan unsur ketuhanan dalam lagu nye, memang kalo kite di syurge nanti hanya dapat mengenali sesame kite melalui name, name ape yer? itu lah name tuhan yg di rahsiakan bagi setiap mereka-mereka yg beriman, masing-,masing punyai name tuhan yg tersendiri.... jadi, usahakanlah ke atas name itu....

    ReplyDelete

HERO EXCHANGE LINK...